Sedna houdt netwerktevredenheidsonderzoek en scoort gemiddeld een 7,3

  • Datum 29-04-2025
  • Locatie Emmen

In het najaar van 2024 zijn netwerkpartners van Sedna gevraagd hun tevredenheid over Sedna en de dienstverlening aan te geven in een vragenlijst. Het gemiddelde rapportcijfer in 2024 is een 7,3 (ten opzichte van een 7,4 in 2021), over het algemeen zijn onze netwerkpartners dus tevreden over Sedna.

In totaal hebben 51 van de 126 partners de vragenlijst ingevuld. ‘We zijn erg blij met deze respons. Met deze feedback krijgen we inzicht in wat we goed doen en waar we kunnen verbeteren. We zijn trots op de resultaten van het onderzoek, want dit laat zien dat we al veel partners weten te vinden en goed samenwerken. Uiteraard hebben we ook nog werk te verzetten. We zijn nog niet uitgeleerd en ontwikkeld.’ aldus Marleen Tent, directeur van Sedna.

De medewerkers van Sedna worden vooral gezien als professioneel, verbindend en resultaatgericht. Partners zijn vooral te spreken over de toegevoegde waarde van Sedna en de inhoudelijke bijdrage. Er wordt ook goed gescoord op het nakomen van afspraken. 

De bereikbaarheid van Sedna kan in de ogen van een aantal partners wel beter. Via WhatsApp is er verbetering nodig, maar de bereikbaarheid via de mail scoort wel behoorlijk goed. 
Een deel van de invullers geeft aan dat ze niet voldoende geïnformeerd zijn over het aanbod van Sedna. Daar is ook winst te behalen.  

De uitkomsten worden met alle medewerkers van Sedna besproken, om te kijken welke acties dit vraagt. Sedna heeft sinds kort een nieuwe website, die hopelijk voor een deel voorziet in het inzicht in de diensten. Daarnaast wordt er nagedacht over acties die kunnen worden ingezet, om de bereikbaarheid en de duidelijkheid over het aanbod verder te verbeteren.